Tancant ja aquest curs 2021-2022 en el qual hem continuant lluitant contra les diferents onades del covid i la difícil situació econòmica-financera en què han quedat moltes de les persones que ja ateníem i nous perfils afectats perquè es veuen a la necessitat de demanar ajuda per a accedir a la seva medicació… Des de Banc Farmacèutic hem assumit el repte de continuar treballant per a aconseguir pal·liar al màxim la pobresa farmacèutica al nostre país, a través de diferents programes.

Des de ja volem agrair a farmàcies, treballadors socials, administracions, empreses, fundacions privades i particulars i periodistes el seu suport, no únicament econòmic, sense el qual no hagués estat possible alguns dels reptes afrontats i també, com no a l’equip, voluntaris i junta directiva, etc. que ens han ajudat en aquest curs.

Però no vull estendre’m i us convido a visitar la nostra Memòria Anual d’Activitats 2021, clicant en aquest enllaç, i on podreu veure la dimensió de la nostra activitat i us convidem a continuar donant-nos suport per a poder aconseguir el nostre objectiu últim, desaparèixer per ser innecessària la nostra labor