Resolucions provisionals favorables de les subvencions amb càrrec al 0,7% IRPF de Madrid i Aragó
Durant el mes de novembre s’han publicat les resolucions provisionals de les subvencions amb càrrec al 0,7% IRPF dels trams autonòmics d’Aragó i Madrid, i amb elles han arribat grans notícies a Banc Farmacèutic.
Les dues resolucions provisionals ens assenyalen com a entitats mereixedores de subvenció per al nostre projecte Fons Social de Medicaments en les respectives comunitats autònomes.
En el cas d’Aragó, la proposta provisional de subvenció determinada pel Departament de Ciutadania i Drets Socials del Govern d’Aragó, ha estat de 29.200 €, mentre que, en el cas de la Comunitat de Madrid, la Conselleria de Polítiques Socials i Família , ha determinat una proposta provisional de subvenció per valor de 38.650 €.
Estem treballant per reformular les nostres propostes amb l’objectiu d’aconseguir que aquestes propostes de subvenció es ratifiquin i siguin una realitat confirmada abans de final d’any.
Són boníssimes notícies per Banc Farmacèutic, ja que l’atorgament definitiva d’aquestes subvencions garanteix la continuïtat de la nostra acció social a la Comunitat de Madrid i a Aragó.