Assistim a les III Jornades “El Tercer Sector i l’entorn Digital” organitzades per Fundació Mutua Madrileña
El passat 31 de maig vam tenir l’oportunitat d’assistir a les III Jornades “El Tercer Sector i l’entorn Digital”, organitzades per la Fundació Mutua Madrileña.
A aquesta edició van assistir experts que van compartir casos d’èxit i debatre sobre les claus per comunicar, impactar, sensibilitzar i captar fons en línia, i sobre com aprofitar la innovació social digital.
Les Jornades es van dividir en 2 taules rodones, cadascuna d’elles focalitzades en un tema:
La primera d’elles, va centrar el seu debat en com realitzar una comunicació en l’entorn digital, i en ella vam poder gaudir de la presència d’experts en mitjans i creativitat digital així com dels responsables de comunicació de dues grans entitats espanyoles: Down Espanya i Fundació Arrels. Tots ells van compartir exemples de campanyes digitals que han assolit una difusió i un èxit excel·lent.
La segona taula rodona, va centrar el debat en com aprofitar els canals digitals per a la innovació social. En aquesta ocasió vam poder gaudir i aprendre de l’experiència d’experts com el fundador de The Social Coin, el responsable de Captació línia d’UNICEF, el responsable de comunicació de Plena Inclusió i la presidenta de la Fundació Cibervoluntaris.
Us deixem 3 exemples de casos d’èxit que van compartir amb nosaltres durant la jornada i que val la pena conèixer.
#Autèntics. Down España: https://www.youtube.com/watch?v=kb8mJ0r8Guk
Homelessfonts. Fundació Arrels: https://www.youtube.com/watch?v=NhT63AB_wsc
La moneda dels favors. The Social Coin: https://www.youtube.com/watch?v=VJAI7036iDI