“Caramels que poden salvar vides”, èxit de la campanya de productes solidaris de l’any

  • La venta dels caramels solidaris de Banc Farmacèutic als mostradors de les farmàcies espanyoles ha suposat una aportació de 6.000 euros que es destinaran als projectes de l’ONG per lluitar contra la pobresa farmacèutica.
  • 5.000 han estat les unitats venudes entre les dues campanyes, la primera gràcies al patrocini de la Fundació Caixa d’Enginyers i la col·laboració de Fundación SEUR; i la segona amb el patrocini de Club Farmactiva.

Caramels sense sucre i sense gluten han estat el producte solidari escollit per l’ONG per captar l’esperit solidari de la ciutadania des dels mostradors de les nostres farmàcies col·laboradores i contribuir amb la seva venta al desenvolupament dels projectes de Banc Farmacèutic.

La primera campanya de “Caramels que poden salvar vides” es va llençar a finals del mes de juliol d’aquest any i va aconseguir recaptar 4.000 euros gràcies a la venta de 2.000 pots de caramels en les farmàcies solidàries que van participar-hi. Aquesta campanya va ser possible gràcies al patrocini de la Fundació Caixa d’Enginyers i a la logística de Fundación SEUR.

A més a més, durant aquetes dates festives, les farmàcies de Club Farmactiva també contribuiran a la lluita contra la pobresa farmacèutica amb la venta de “Caramels que poden salvar vides” gràcies a la campanya que hem dut a terme amb la col·laboració d’aquest club de ventes farmacèutiques.

Deixar un comentari

En fer un comentari accedeixo al fet que s'instal·li una cookie en el meu navegador.